söndag 1 februari 2015

Nya utmaning för mig...

Den Kära Skära ! 


Jag försöker alltid att hinna med......att läsa och kommentera
mina kära bloggkollegor i Blooming friday!
Ett gäng hinner jag med samma kväll,
innan jag somnar...
Vilket brukar vara tidigt, en fredags kväll ;)
Sen på lördag,
tidig morgon,
brukar jag tända ljus, 
dricka kaffe och sätta mig med datorn!
Fortsätta läsa och njuta!
Sen börjar dagen på riktigt med:
-Måstehinnamedsåmycketsommöjligtnärjagärledig-känsla!!
På eftermiddagen brukar jag ta en BloomingFriday-bloggpaus och...
Va!??
Alla har"gått vidare"!! 
Näe, inte alla såklart,
men många!
Fler och fler hänger på Charlottas, roliga utmaning med; Tema - Färger!
Så det är väl lika bra att jag försöker jag med ;) 
Dagens tema: Kära Skära...
Min länge efterlängtade Naverlönn Carneval med sina rosa blad 
Jamen, det var ju inte så svårt ;)
Ha en skön vecka trots kylan som ska svepa ner över hela landet!


//Veronica












15 kommentarer:

  1. Vilket fint bidrag Veronica, bilden på Pionerna är fantastisk, det bruna gör att den fina rosa pionen framträder ännu mer. Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  2. Ohh vad vackert, du får göra som jag ta några här och några där varje dag. det brukar funka. Spelar väl ingen roll när man kommenterar huvudsaken är nog att man gör det någon gång i alla fall
    Ha en jättefin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder. Och den ursnygga naverlönnen med rosa blad blev jag lite kär i. Måste googla:)
    Jag har varit med några gånger, det är kul:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Alla som är på dessa utmaningar tycker jag är duktiga. Jag vågar inte för helt plötsligt så har jag inte tid och då blir det bara en press. Men du Naverlönnen var ju helt underbar. Varför har jag ingen sådan?
    Allt gott duktiga du!
    Annika

    SvaraRadera
  5. Roligt att du hängde på du också. :)
    De skära är lätta att hitta och man blir ju så glad och nöjd ända in i hjärteroten av att titta runt bland allas kära blommor.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Det gjorde du helt rätt i, att haka på färgutmaningen alltså! För nu får vi också njuta av dina skära blommor. Fast jag brukar iochförsig ofta smygtitta på bilderna jag tog i din trädgård i somras, när jag behöver trädgårdsuppmuntran. Ha det gott/ Titti

    SvaraRadera
  7. Hejsan Du Gulliga!
    Visst är det roligt med färdigserverade teman så här års! Du hittar många fina kära skära i din trädgård! 'Carneval' ser superläcker ut!
    Tack för påpekandet om länkningen:-)!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt vackra bilder på dina underbara växter!

    Jag har också svårt att hinna lämna en kommentar och brukar ta hela veckan på mig tills det är dags för nästa utmaning.

    SvaraRadera
  9. Nej, det gick ju riktigt bra. Din header är så fin, men den tycker jag är mer rosa än skär. Sista rosbilden är riktigt marsipanskär. / Britt

    SvaraRadera
  10. Så många fina bidrag till dagens tema, Din Näverlönn skulle jag bra gärna vilja ha i vår trädgård med både rosa och brokiga blad.Jag önskar Dig en bra vecka/Margareta

    SvaraRadera
  11. Det var väl bra att du hann vara med här också! Den där första rosen var ju verkligen läcker. Ja, det var de förstås allihop, rosa blommor kan ju aldrig vara fel ;) /Anette

    SvaraRadera
  12. Samma här, hängde också på utmaningen. Många fina rosa hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Måste erkänna att jag är dålig på att hänga på de olika utmaningarna i bloggvärlden, men det är roligt att läsa andras inlägg:-)

    .....och självklart byter vi plantor med varandra om vi får över till våren - en toppenidè tycker jag!

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Vad fina kära skära du har. Tack för att du vill följa mig, och hänga lite ;)
    Ha det gott. Åsa

    SvaraRadera
  15. Vad fina kära skära du har. Tack för att du vill följa mig, och hänga lite ;)
    Ha det gott. Åsa

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background